Det är nog ödet

Att dom ska ringa kl 3.30 från älsklings jobb (Det var igår) och fråga var en påse "grus" är..
Sen i natt att Akilles kl 2.30 börjar jaga en geting runt hela lägenheten.
Ha ha ha...
Har sovit helt ok i natt i alla fall.
Ska till käftis idag. Ser väl inte direkt framemot det,men måste ju göras.
Funderar på att köpa nå höst skor idag,men har inte bestämt mig än.
Måste köpa nån tröja i alla fall.
Världen snällaste klass kompis M,körde hem mig igår på lunchen,så jag kunde gå ut och rasta Akilles,eftersom inte älskling kunde komma ifrån sitt jobb..
Stackarn,jobbade 16 timmar igår.. Han somnade på 1 sek. ha ha ha...
Tack snälla M..  :) Har dessutom fått skjuts till skolan hela veckan :)


Ikväll blir det Power Walk och sen kanske en film.
Älskling ska åka till byn och skjuta in bössan och lite sånt fix inför älgjakten.
Nu är det jakt som står på schemat dom närmaste 6 månaderna...
(Så alltså inga planer som par ,funkar dom närmaste 6 månaderna) ..ha ha ha..
Vi pratade om detta,för nån dag sen.. Jag har absolut ingen emot att han jagar så mkt,eller att det är varje helg,så länge jag inte behöver dras in i det..
Jag har bättre saker för mig än att sitta och vänta på att han ska komma hem från älg jakt,eller harjakt eller nån annan jakt..
Jag vet hur det blir om vi är tillsammans och han ska jaga,jag har inte bra tålamod att vänta,och M,är sämst att göra upp tider och dessutom hålla dom. Så det är bäst att vi är på separata håll då. Han får jaga ifred och jag får plugga i fred...
Nu är det PLUGG som gäller,läser 3 olika kurser just nu,med 1 kurs så är det 15 uppgifter. Vissa större och vissa mindre.. Men ändå.. Kommer lägga ner all min tid på detta nu..  Jag går in för det med 110%
Jag vill lyckas och kommer att lyckas.
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go girl!

2011-08-25 @ 13:40:31
Postat av: Eleonore

Hahah ibland är det inte meningen att man ska få sova :P

sv: Tråkigt att frukosten inte var lika bra på andra hotellet :( Med mig är det bara bra, hur är det själv?

2011-08-26 @ 09:25:46
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0