Det gick

Bra för min klass kompis,hon fick åka hem samma dag..  :)

Har jobbat idag,eftermiddag,gick jätte bra.. Men kände mig trött och slö hela dagen,har ingen energi just nu.. Varje steg jag tar känns otroligt tungt...
Var på en 30 min intensiv prommis före jobbet,men det blev inget bättre för det..

Var och lämnade tillbaka en tjocktröja jag köpte på Vero Moda och en Poncho på Gina, det kändes inte bra,och då vet man ju att kläderna bara kommer att ligga och skräpa, så lika att lämna tillbaka..
(Och köpa nått annat en annan dag),ha ha ha ...


I morgon är det Omvårdnad som står på programmet. Går hela dagen.
Älskling går 6-21 så han har ett riktigt mördar pass.. Så jag måste åka hem på lunchen och gå ut med Akilles, får se om jag hinner äta.


Helgen blir det att plugga och ta det lugnt,tänkte se lite film oxå..
Trodde först jag skulle jobba,men inte det.. Men lika skönt det.. ha ha ha..






Nu blir det Karlavagn och sen sova.





Puss och Kram!!




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0