Har

Haft en underbart roligt kväll med en kompis,vi har skrattat, pratat allvar och surrat om allt mellan himmel och jord. :)
Älskling skickade ett sms: "Var du jätte sugen att prata ikväll, eller ska vi höras i morgon" Puss.
Ha ha ha ha...
Antog av det sms:et,att han inte var så prat sugen,eller så bara trött,så jag skrev: Vi hörs i morgon,love you.
Det här med sms,tycker jag är så bra. Jag skickar ju sms HELA tiden,mina klass kompisar säger att dom hinner få 1,sen vet dom att det kommer 5 till,så dom brukar vänta med att läsa,så ser dom alla på 1 gång istället,
ha ha ha ha...Det plingar i deras telefoner konstant.
Och jag skriver ju snabba sms oxå..
Mina nära vänner,säger att dom får ha ljudlöst ibland,för att jag skickar så mkt och ofta,ha ha ha...
Men det är som min grej,sms.
Nu blir det bingen och lyssna på Karlavagn i vanlig ordning.
Ska på stan i morgon med A.  :)

Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Sms är bra ! ;)

2011-08-27 @ 16:51:29
URL: http://viicko.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0