Dessa Julklappar.

Lika svårt varje år. Och alla gamlingar dom har ju verkligen allt och lite till..
Så det är verkligen svårt..
Jag tror jag blir gråhårig varje dag,fram till jul.. Ni ska bara veta vilket liv det är här hemma om julklappar... Och ja,jag erkänner det är mitt fel,oftast.. Eller alltid...
Det är en sak jag måste jobba på...  Jag blir så hysterisk och stressad osv..
Sen måste jag bara berätta vilken underbar man jag har.. I söndags var jag på super super dåligt humör, över julklapparna (Såklart), jag grät och surade osv,som ett litet barn.. I tvättstugan stod jag och bölade när jag hängde tvätt,för det var ju sååå tungt.. Och när jag kommer in,rufsig i håret,och tårarna rann nerför kinden,så hade underbaraste älskling dukat fram pepparkakor,ost och glögg.. och tänt massa ljus och satt på julmusik.
Sen fick jag en STOR kram och så sa han: Vi löser detta tillsammans.
Det är KÄRLEK.
Inge DH idag :(
Men det e Twilight ikväll,kanske ser den..
Nu en kopp te.
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

de är kärlek de o teamwork ;)

jaa Twilight är bra.. hihi..

kram

2011-12-13 @ 17:54:21
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0