Det narmar sig slutet..

I morgon aker vi hem.. ska bli otroligt skont.. Langtar hem till min egen sang, mat och toalett.. dom har konstiga toaletter har.. ha ha ha... Och alla mina nara och kara saklar,langtar jag otroligt mkt efter..

Nu har vi atit frukost,ska sola och bada idag.. sen packa ikvall sa allt e klar tills i morgon..
Vi ar hemma tisdag natt..



Har kopt traning skor. Nike Lunarglide. :)
Sa nu slipper jag fa ont i tan ,och fa nageltrang.. :)

Micke kopte en troja igar.. annars inget.
Kanske vi hittar natt pa flygplatsen.



Maste sola utan glasogon idag,har rander i fejjan,efter bagarna.. ha ha ha..

Mitt har kanns tjockare efter man badat i saltvatten sa mkt..




Puss och Kram!! Ses snart ...


/Suzy



Kommentarer
Postat av: Annkatrine

Hej på er!

Tycker att tiden gått fort, men det är länge att vara borta två veckor! Förstår att ni har hemlängtan. Ska bli roligt att få hem er.

Puss&kram

2011-12-05 @ 08:27:54
Postat av: Carin

Å vad roligt att ni kommer hem då måste vi ses snart så man får se hur fin och solbränd du är! Ha de så bra och be piloterna flyga försiktigt tänker på er kram kram

2011-12-05 @ 20:29:33
Postat av: Anonym

Ni verkar haft en härlig tid där borta fast skönt att ni kommer hem snart. Saknar dig min vän! Kram

2011-12-05 @ 22:15:38
Postat av: Annis

Ops glömde skriva mitt namn...

2011-12-05 @ 22:16:31

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0