Hemma.

Nu är vi hemma ,ligger i sängen. Har duschat och packat upp allt.. Kändes skönt.
Nu ska vi försöka sova,har sovit massor,så känner oss inte alls trötta..
ha ha ha..
Micke har blivit solbränd,och har läst 3 romaner.. Varav en på 1 ett dygn. ha ha ha...
Snacka om stäckläsning..
Tråkigt för mig dock,jag gillar ju att surra.. ha ha ha ...
Vi åkte måndag kl 12,från Cancun,och var hemma i Sverige idag tisdag,kl 23.30...
LÅNG RESA...
Resan gick ok..
Det var trånga säten och jag mådde illa hela resan,och hade fruktansvärt ont i magen,så jag satt och grät och tyckte synd om mig själv...


I morgon ska vi hämta hem Akilles,som har varit hos svärfar..
Åh,vad jag längtar efter honom..
Det var en kille på planet,som hade 2 Chihuahuor med sig när vi åkte till Mexico. Fattar dock inte var eller hur dom gjorde sina behov,flyg resan tog ju 13 timmar,utan stopp..
Nu ska jag se på tv en stund,och sen försöka sova..




Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Stakars dig vännen jag förstår precis hur du mådde även om mitt illamående förmodligen beror på andra saker när jag flyger! Skönt att ni är hemma nu i alla fall! Kram

2011-12-07 @ 21:11:27
Postat av: Carin

Stakars dig vännen jag förstår precis hur du mådde även om mitt illamående förmodligen beror på andra saker när jag flyger! Skönt att ni är hemma nu i alla fall! Kram

2011-12-07 @ 21:12:16

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0