Hola.

Vadret ar toppen idag... Ca 30 grader.. Stralande sol...
Micke ska pa sista konferans forelasningen,och sen ska vi bara njuta tillsammans..

Ar ratt kul att surra med folk,fran andra lander och hora deras dialekter det ar ju jatte roligt... :)
Traffade ett aldre par igar fran Colorado,som jag hangde med ett tag pa stranden.. Super trevliga,dom hade varit har flera ganger.. 

I  morse i frukosten traffade vi ett annat par som skulle snorkla nu..
Hade jag velat testa pa...



Ja du,jag forstar att Lussebullarna ar slut,dom e ju To die for...

Carin,din e sakert jatte goda,klart jag ska testa en,spara at mig..Fast bara 1...


Hollo,jag tranar varje dag, springer och kor pa crosstrainer..


Idag holl jag pa att starta en brand i frukosten.. Nar man rostar brod,sa far man sjalv trycka upp dom,jag trodde det var som i sverige,sa dom kom upp av sig sjalv efter en stund,sa jag stod och vanta och vanta.. Helt plotsligt,borjar det ryka och luktat jatte brant.. ha ha ha....


Micke sager att jag ar HOPPLOS... ha ha ha ha....




Vi njuter av vadret ,manniskorna och solen, och havet och drinkarna..
Har druckit: Bob Marley, Blue Lagune,Strawberry Diaquir,mousserande vin, vin, Tequila,Margarita,Mango Tango, osv osv. ha ha ha...

Strawberry D,leder hittills..   :)



Micke gar i sin kostym och jag springer i bikini,ha ha ha.. ser ratt kul ut nar vi gar tillsammans...


Havet ar helt otroligt... Turkost,otroligt salt och helt underbart.. kan sta och titta pa det hur lange som helst...
Ska ta bilder idag, nar vi ar i vattnet...
Alla som kanner mig,vet ju att jag inte badar i sverige,for det e saaa kallt,men har vill jag aldrig ga upp,vattnet ar ca 28 grader varmt.... Micke for ta mig i handen och dra upp mig.. ha ha ha...



Senare idag,ska vi och shoppa,far se om vi hittar natt...




Nu vantar havet och solen pa mig..




Puss och Kram//Suzy och Micke fran Cancun... 
Ha ha ha helt otroligt vi ar i Cancun... Det ar sant man ser pa tv... och vykort... ha ha ha





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi här hemma är inte alls avundsjuka,,jag lovar. Vi njuter av regn, rusk och mörkret.



Spännande att höra om shoppingen är bra.



Är det barnvänligt?

2011-12-01 @ 15:22:05
Postat av: Åsa

åhh så skönt de låter... vill se bilder på havet :) älskade havet.. haha..

njut o bara njut :)

krama

2011-12-02 @ 08:48:55
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Annis

Åh vad härligt ni verkar ha!! Passa på att njut och bara vara :) Oj vad jag skrattade när jag lästa om brödrosten, samma hände ju mig i Sthlm för nåt år sen... Men jag lyckades med att det nästan började brinna och de fick ta i sär brödrosten för att laga den...



Många kramar från Annis

2011-12-02 @ 18:26:01
Postat av: Carin

Jag lovar att spara en lussebulla åt dig!



Ni verkar ju ha de så underbart att man blir ju lite orolig att ni inte tänker komma hem!



Och fy så duktig du är som tränar på semestern! Kram kram

2011-12-03 @ 09:52:04

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0