Sol och bad

Har jag haft pa schemat idag... Varit valdigt varmt.. men otroligt skont.. Badat i havet..

Nu ska vi mota upp ett par fran Australien och ata middag med dom.. Italienskt blir det ikvall... :)


I morgon blir det bad och forhoppningsvis sol och sen shopping pa eftermiddagen..  :)


Ja,sjalvklart fick killen fran polen ett snallt men bestamt nej. Han har inte synts till sen dess. ha ha ha...

Micke har varit pa konferans idag nan timme och sen kom han till poolen,badade och drack lite drinkar med oss andra...

Maste forsoka sola utan solglasogon,man ar vit runt ogonen.. ha ha ha...
Jag jobbar pa min solbranna,men det tar sig... :)

Vi Langtar efter er...



Btw,Hoppas du bakat Lussebullar A-K,jag maste oxa smaka... Det finns inga godare Lussebullar an svarmors...  :)



Nu ska vi bege oss till dom andra..




Puss och Kram!!


/ Cancun..
 

Kommentarer
Postat av: Carin

Å vad de låter som att ni har de bra och träffar massor med trevliga människor, de är tur att du är så social



Jag har förresten bakat lussebullar på hela 1,5 l jag förstår ju att de inte är som svärmors men dom kanske går ner ändå



Ta hand om varandra puss och kram!

2011-12-01 @ 08:05:52
Postat av: A-K

Hej ungar! Jag har bakat men...saffransbulla är ju så gooooott, tycker Sebbe oxå, så jag måste baka meeera! Njut nu av det ni har där, älgköttet finns kvar.

Puss o kram

2011-12-01 @ 11:36:07

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0