Sov gott

Nu har vi lagt oss..
Har sett på film: Så som i himmelen ,var längesen vi såg den..
Tycker det är så vacker musik,gråter alltid när jag ser den.

I morgon är det jobb, 9-18..


Blev bjudna på nyårs middag,hos min barndoms vän och hennes familj... <3
Ser vi verkligen fram emot..


Satt och kollade på nätet ikväll ,hittade massor som jag ville ha..
Ex: sån där nagellacks remover,som man stoppar fingret i en burk och bara vrider om,med lätt jordgubbar doft..
Det verkar behändigt för en som mig som byter lack 2 gånger i veckan.. :)
Tror det kostade 49 kr..


Sen ett par skor hittade jag!

Ja massor... Ha ha ha ...


Micke håller på med kameran,han fick en jätte fin systemkamera av mig när han fyllde 30.
Så nu ska det läsas en instruktions bok på 300 sidor.. Ha ha ha ...



Nu sova ,upp kl 7..



Puss och Kram!!









Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en smidig remover. Dom luktar ju annars så illa tycker jag :-(



Jag fick bland annat en ny bärbar dator i julklapp. Och det behövde jag verkligen då min gamla var från stenåldern ;-)



Hittar du nån fin LV väska? Jag var lite sugen på att köpa en plånbok, men tyckte att dom jag vill ha var lite dyra :-(

2011-12-30 @ 08:22:43
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0