Inombords stress.

Jag vet inte vad som hänt.. Jag blir super stressad över tiden.
Jag måste vara i säng helst före 21.30, och är kl efter 22,då blir jag super stressad.. Vad är detta??



Jag har varit på Intervju idag,(Personlig assistent),gick super bra. :)
Inför sommaren och lite extra på helgerna om jag orkar vid sidan om studierna.




Annars hade jag ju tänkt göra Palt idag till middag,får se när jag börjar med det..

Älskling skulle ju komma hem på lunch,men då ringde han 5 min före och sa att han äter ute med gubbarna.
Men jag hade ju min Tomat Soppa.. Super gott..  





Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: aaayah

allt bra ? :D

2011-02-24 @ 14:10:28
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Va bra med ett extrajobb, håller tummarna för att du får det :D

Det låter gott med mynt i också :D Ska det inte vara koriander i med om man gör det på äkta vis?

2011-02-27 @ 21:35:21
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0