Lördag

Hm.. Är lite fundersam hur jag ska göra.. Mickes jobbar kompis har ju bjudit oss på Tequila Party ikväll. Men Micke har åkt bort nu i morse (Var bestämt sen tidigare) ,men då sa micke till hans kompis att jag kanske kommer ensam.
Men dom (Kompisen och hans fru) pratar bara engelska och sen känner jag inte så många från Mickes jobb.. ha ha ha...
Tänk om jag säger nått pinsamt?? ha ha ha...    (Skulle inte förvåna mig,så klantig som jag är)..
Men jag kan väl gå dit och känna av läget? Jag har ju nära hem...





Igår kom dom ju då,vi mötte upp dom på stan,och vi gick i lite affärer osv. Sen hem till oss..
Lyssnade på Musik och drack lite likör innan maten. Sen åt vi massor.. och länge..
Efterrätten var super god. :) Likaså maten :)
Nu idag har vi varit på stan och kollat lite,och jag sa Hejdå och for hem tidigare..
Måste ta tag i disken sen igår,innan Tequila Partyt..
Och göra mig klar...



Nu blir det att slå på radion och sätta igång...



Förresten,dom där älgarna som dom har pratat så mkt om i radio och på tidningen,dom var här utanför Svartöstaden idag när vi for till stan!  




Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0