Lördag

Ja,då var det Lördag igen.. Veckorna går så fort..


Min tå är mindre blå,och jag kan gå hyfsat..



Idag for vi till stan,älskling gick och lyssnade på nå högtalare han funderat på att köpa,och jag gick till H&M,för att pröva Jeans.
Dom första jag prövade passade :) 
Annars tar man ju en hög med sig och sen står man där och gråter,för att inget passar. Men idag hade jag tur... :)
Så älskling mötte upp mig och han betalade byxorna åt mig. *Tack*

Innan vi for hem,så handlade vi lite mat och sen for vi tillbaka till stan och köpte högtalarna.


Sen har M,varit och åkt skidor med Akilles,gick inte så bra..
Har aldrig sett M så arg,när han kom in.  
(Då fick jag bita mig i läppen,för att inte skratta),jag kan inte hålla mig för skratt ,om han blir arg...Ha ha ha...


Nu har vi satt på sista tvättmaskinen för idag... Nästan all tvätt jag satt i med trosor och sockar,idag tappade jag på golvet,så fick sätta på en ny maskin..
KLANT...



Sen blir det Melodifestivalen.




Puss och Kram!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0