Nu

Ska älskling ta tag i kablarna oxå till högtalarna..
Jag vet ju att hans humör/tålamod inte är det bästa,när det gäller såna här saker,så jag håller tummarna att allt går bra.

Jag får säkert hjälpa till,och då har jag ju tendens att börja skratta i tid och otid. ha ha ha..


Har gjort Lasange,blev gott. (Men inte lika gott som förra gången jag gjorde det)
Fick oss massor med matlådor oxå,så det e bra.


Har haft besök av C,var trevligt.



Bakade ju en sockerkaka,den blev god. :)


Har ringt tilll csn och lite annat,så det är klart när jag börjar på Måndag. :)





Nu blir det att koka en kopp te till älskling som är ute med odjuret.
(Jag har dragit ner till 1-2 koppar per/dag,så jag står över te koppen nu)



Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!:) är allt bra med dig?:) kram<3

2011-02-16 @ 19:06:26
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0