Lördag

Igår (Fredag) cyklade jag till stan och mötte upp min barndoms kompis och hennes sambo snabb,satt och surrade med dom en stund,medans jag väntade på mina klasskompisar..
Sen kom mina klasskompisar till stan,så vi gick på Thai Thai och åt middag,jag åt Sushi. Helt klart är ju Kojis bäst.
Sen gick vi till färjan,ha ha ha(Igen) och tog oss en Cosmopolitan,och satt och surra.
Mkt roligt..  (Var mkt folk)
Ikväll ska jag se film,tänkte se klassikern Notting Hill,den är så underbar.
Älskling är och fiskar.
Saknar honom jätte mkt,har inte sett på 1 vecka nu,typ.
Jag är ju ledig nu 1 vecka,så det blir toppen,får vi fiska och mysa på.
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ja, det är en komedi ! :)

Åh, Notting hill är ju en riktigt bra klassiker!

2011-07-23 @ 10:27:13
URL: http://kacan.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0