Underbart

Har haft det så underbart.
Bara varit och umgås med människor och myst på.
Fredag var vi på räkfrossa, åt och åter åt massor med räkor och massa sallad.
Sen gick vi på färjan ,var mkt trevligt :) (Var med min barndoms kompis och hennes sambo)
Lördag åkte vi till byn.
Har jobbat idag,9-15,gick bra.
Nu är jag ledig 2 dagar. Ska på middag i morgon hos en tjej från klassen,blir trevligt.
Micke har städat bilen på insidan och nu tvättar han.
Jag har plockat in mina kläder,än en gång.. Hatar min lilla garderob.
Frös så mkt,så jag gjorde mig ett kopp te. :)

När jag körde hem från Marknaden,så körde jag på en orm... URK,fan vad äckligt..
Hatar ormar..


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Roligt att fara till en klasskompis imorgon på middag :).

Och bra att du skörde på ormen ;) , jag förstår att det var äckligt, haha :)

Kram :D

2011-07-20 @ 15:51:27
URL: http://viicko.blogg.se/
Postat av: Sandra -

Ursh, ormar är inte alls speciellt trevliga. Men det låter ju toppen att du hade det underbart ! :) Hoppas du får en trevlig fredag! :)

2011-07-22 @ 21:02:56
URL: http://kacan.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0