Är vi ?

Kom hem för någon timme sen. Satte oss på Roasters och tog ett glas Rose vin. Var gott.
Har pluggat nu sen kl 9-17, sen paus (stan) och nu återigen, 22-01.00.
Så nu ska jag faktiskt äta en smörgås och sen sova.
Är fruktansvärt hungrig,så där att man får ont i magen hungrig snart..
Är vi tjejer likadana? När man gjort nått bra,eller jobbat hårt, så tycker man själv att man förtjänat nått fint till sig själv. Ha ha ha ha.
Jag erkänner direkt, jag är sån. Nu när det går bra i skolan, vill jag belöna mig själv helst hela tiden. Ha ha ha..
Micke tycker jag är hopplös,ha ha ha...
Akilles har äntligen hittat ro att lägga sig nånstanns där det är svalt,så han sover djupt nu. (Snarkar och drömmer)
Träffade en gubbe, som hade varit tvungen att avliva sin stövare nyss, den hade en tumör. Usch så hemskt.
Det knäcker i min nacke, känns precis som att jag ska få nackspärr eller nått. As ont gör det.  :(



Nu ska jag göra mig en macka och sen sova.

Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0