Sommar!

NU är det SOMMARLOV.
Lämnade in dom sista uppgifterna igår. :)
Var på sista lektionen idag,såå skönt.
Blir spännande med betyg. :)
3 kurser som vi ska få betyg i.
Idag har jag varit på körskolan,gick mkt bättre än sist, då glömde jag bort allt och gjorde alla fel..
Var väldigt besviken på mig själv och körläraren sa det att han var förvånad att jag gjorde så mkt fel,för jag är annars så noga.   Men nu idag,gick det super bra.
Har just kommit hem,har varit och kört med älskling. :)



Jag är ju med i Buzzador, så då får man pröva olika saker.
Nu har jag fått hem Stekpåsar,som man sätter ner kyckling i,och blandar om med kryddor och sen in i ugn 30 min,klart.. :)
Enkelt och smidigt. Och gott blev det.
Nu ska jag se lite tv och sen sova.
Var sugen att börja läsa en bok.
Nått tips?
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Har tyvärr inget bok tips :(

Skönt med sommarlov :)

2011-06-16 @ 19:52:02
URL: http://viicko.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0