Arg till 1000...

Nu när jag var ut med Akilles så är det nå ung jävlar (Ursäkta språket)
som bara var tvugna att smälla smällare. Vi var ju inte super nära,men ändå!
Nog nära för att Akilles skulle bli helt GALEN..

Har aldrig sett honom så..  Han skrek rakt ut och ylade typ..
När vi äntligen kom ganska nära hem,så var det en husvägg,han bestämt skulle till,så jag trodde han skulle kissa,men icke,han klättrade över snöhögen,och grävde och grävde för att tillslut lägga sig där närmast väggen och vägrade komma upp.. *Stackarn*

Jag försöker lugna ner honom,och så klappa honom.. Sen äntligen får jag honom att komma upp från marken,på plogkarmen,så vi kunde gå hem. Då Smäller det IGEN... Så då början han klättra efter väggen och krafsa på ett fönster (Hoppas ingen var hemma),men då lägger han sig ner igen..
Sen efter mkt om och men,så får jag upp honom,och då håller jag allt vad jag har ,för att hålla honom uppe på vägen,för han skulle bestämt ner dit igen och gömma sig..
Sen försökte han krypa under en bil...
Fort som fan,gick det hem.. måste ha sett hur dumt ut som helst...  ha ha ha..

Det var helt galet,han är ju sjukt stark oxå... trodde aldrig han skulle komma...
stackarn.




Nu har han äntligen lagt sig och lugnat ner sig lite.






Puss och Kram!

(Jag behöver åka på Spa)



Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår att du är arg. Jag blir galen (och jag har ingen hund) när det smäller smällare på andra dagar än nyårsafton. Tycker egentligen att smällare bör förbjudas, dom låter ju bara illa. Raketer däremot är ju iaf fina och titta på.

2011-03-02 @ 20:43:28
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Annkatrine

Stackars Ak! Jag ringer sen och hör hur han mår.

2011-03-03 @ 09:57:54

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0