Munnen

Har sjukt ont i munnen.. Har sugit på kinden nu några nätter (fråga mig inte varför) så det har blivit en stor blåsa där längst bak,så det gör sååå ont,gör ont när jag äta,pratar,ja hela tiden.. :(


Har varit på stan i morse,var på banken,och på Body Shop och där var det Kundklubbsdag,så då fick man 20% på valfri vara och en Goodiebag,med Mango bodybutter / Mango scrub,och nå shimmer läppbalsam,och en Femina tidning ,och en annan Lotion,Love, heter den tror jag...  :)
Köpte en Bodyscrub med Jordgubb,luktar underbart..
Träffade Å oxå på stan,hon skulle ha Myggmedel,men det var inte lätt att få tag i nu..


Vet inte riktigt vad jag ska laga till middag idag,älskling ska äta ute med jobbet,så jag gör nog nått lätt,typ gröt. :)







Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0