Tandis

Nu har jag kommit hem från tandis,det gick bra,svullnaden är nere och det ser bra ut just nu.
Men han bokade in en tid på S-byn för att operera ut den,så jag slipper bita i kinden,det är för trångt..
Han trodde väntetiden var ca 2-3 månader.. Men det e bra,hinner jag förbereda mig mentalt... Ha ha ha..

Nu har vi varit på Telia,och fixat en telefon till mig.. *Tack snälla älskling*

Jag hade 2 överraskningar till micke idag,först hade jag köpt Winerbröd till honom,hans favvo,efter Banan winerbröd. (Men dom fanns inte).
Sen har jag beställt 3 förstoringar, 2 på Akilles och 1 på oss.
Så det var roligt att äntligen få visa dom idag,när dom kom med posten i morse. :)
(Han blev väldigt glad)







Nu blir det sängen snart,har skola i morgon bitti..




Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

är tanden i vägen el vad?? drar dem inte ut tänder hos tandläkaren?

va ni är snälla mot varandra.. hihi.. krama

2011-03-10 @ 08:50:10
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0