Tidigt

Jag vaknade kl 7. Ringde direkt till tandläkarn och dom hade precis fått en avbokning,så jag fick komma,inom 1 timme. Sen hade jag sån tur,så jag fick åka med grannen till stan. :)  *Tack så mkt*

Jag har bitit på kinden,så det har blivit infekterat runt tanden,så nu har han stoppat in en liten trasbit under tandköttet,så all svullnad och infektionen,ska gå bort,så ska ha den där tills på Onsdag kväll,då får jag återkomma och dom tar bort den.  :) Hoppas det blir bättre nu.. Ska även koka vatten och hälla i massa salt och doppa bomulls bollar och sätta in i munnen,så det hålls rent..
Jag var så nervös inför besöket,att när jag kom dit,så skrattade jag bara.. ha ha ha ha.. Men dom tyckte det var roligt att det kom kunder,som var glada,och inte hade skräck att gå till tandläkarn... Hahaha,fast jag var livrädd,innan jag satt mig i stolen..(Trodde jag skulle spy)... Men det gick super bra..



Sen gick jag till banken och fixade nå papper..  Och sen hem...


Svin halt var det här ute,så jag fick gå som en kärring.. Men men...







Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0