Gällivare.

Älskling gick nyss till jobbet, han jobbar natt nu i några dagar.
Tur jag har Akilles,som sällskap.   ;)

Idag steg vi upp tidigt och styrde bilen mot Gällivare. Magnet röntgen. Det var långt att åka.  Men det gick bra.
Det tog dock as länge,var där 10:15-12...  Trodde aldrig jag skulle få komma ut ur maskinen,den låter ju så illa oxå,tur man fick ha på sig hörlurar..   :) Sen åt vi lunch,och sen åkte vi hem.
Så nu väntar jag på doktorn som ska höra av sig,om svaret,och vad bilderna visar.   (Har kollat foten).

Fullt upp idag med,gällivare först,sen jobbet,sen hem och nu sängen...


I morgon (Fredag),ska jag ju Klippa mig,men hur????
Jag gillar ju mitt långa hår,men jag har ALDRIG utsläppt.. Kanske dax att pröva nått nytt???
Jag är öppen för förslag!!


Ska ut på lördag,så ska på stan i morgon och kolla om jag hittar nån snygg topp/linne.
Tänkte ha en svart kjol,som jag köpte på KappAhl.



Annars är det lungt,ska plugga i morgon,efter stan, sen lördag blir det plugg på morgon,och sen fixa sig, Söndag beror ju på hur lördagen slutade... Hi hi hi...





Nä nu ska jag se lite program på datorn och sen sova.




Puss och Kram!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0