Gäsp.

Nu blir det sängen så fort älskling kommer hem.
Jag är hes och hostar som jag vet inte vad!
Jag ska vara hemma i morgon från skolan,känns tråkigt och otroligt jobbigt att sitta där och hosta som en galning. Så jag vilar mig,så jag e frisk och redo för praktiskt prov nästa vecka istället...
Det för övrigt,känns as jobbigt just nu,läskigt måste jag till och med säga..
Trycksår,matning, puls,osv.. Shit,tänk om jag får hjärnsläpp.... Gaaaa...
Satt och fundera på vad jag ska göra när jag fyller 30...
Vad gjorde ni????
I morgon blir det hemma plugg hela dagen,måste bli klar.
Nä,ska slänga i mig lite vatten och några vindruvor,och sen göra mig klar..
Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0