God morgon!

Igår sa jag specifikt till min kära man,att jag skulle verkligen uppskatta om han inte znozade med mobilen och om han kunde vara tyst på morgonen,så jag fick sova.. Ok säger han! I morse kl 6 , börjar mobil jäveln ringa och han trycker av, och det går en stund och det ringer igen,och håller på så ett tag. Tillslut vänder jag mig om till Micke och säger :Nu går du upp,eller så kastar jag ut din jävla telefon! Han går upp ( inte direkt) men hör inget mer ringande. Sen somnar jag om.. Tills,han återvänder för att hoppa i sängen,för att avslutligen pussa mig på kinden. Vad ska jag säga!! Så nu ligger jag här och glor. Funderar på om jag ska gå upp och plugga! Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0