Plugg häst?

Vissa kallar mig plugghäst,vissa säger duktig/bra jobbat... Jag säger Super women... Jag har just gjort klart 8 olika uppgifter i Medicin grund och ska lämna in i morgon. Det är allt från huden, hjärtat till cirkulationen osv. Det är mellan 3-12 uppgifter på varje papper.. varierar en del..   Det är 9 sidor med olika uppgifter,allt från skriva till rita osv...
Nu är det gruppuppgifterna kvar,som vi gör i morgon,och sen är det 1 större uppgift som jag ska göra klart i helgen..

Det känns toppen alltså...
Jag var orolig i början hur det skulle gå att plugga hemma osv. Jag är väldigt besatt av tv:n ska ni veta. Men det har ju gått super bra. Tur dock att jag köpte en inspelningsbar box,så jag kan spela in allt...  :) Ha ha ha...

Jag tycker själv personligen att jag förtjänar nått kul nu.. Eller vad säger ni? Har ju som spanat in en super snygg väska,men det kanske var lite väl häftigt. Men man får ju önska och drömma... Ha ha ha...




Nu blir det att tvätta av masken och sen sova..
Kommer säkert att drömma om cirkulationen och grejer..
ha ha ha .... 

I morgon är det skola.. Sen hem och plugga mer..





Puss och Kram!








Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0