Skola

Idag har vi haft skola. Har kollat puls och blodtryck.. Det var inte lätt,ska jag tala om...
Hörde knappt nått i dom där stetoskopen. ha ha ha...

Har pluggat lite på skolan och nu suttit sen jag kom hem 14-19.20... Så har fått gjort en del idag med.
I morgon ska jag plugga vidare.. Och hela helgen.
Söndag ska jag jobba 9-15 tror jag det var.




Blev ugn pannkaka idag till middag,eftersom vi båda kom hem senare och det går fort och är gott..   :)

Nu blir det en varm dusch och sen D.H

Var till kiropraktikern igår(Går hos en ny,inte gammel gubben som kastar pilar med akupunktur grejerna)
Men det var skönt,hon knäckte till min nacke.. Fy bubblan vad det knakade.. ha ha ha...



Nä nu dusch och sen popcorn kanske till DH.






Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du verkar trivas bra på utbildningen!! :-) Det är roligt att läsa din blogg för du verkar så glad!

2011-05-04 @ 12:26:33
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0