Jag och teknik..

Jag suger pa teknik. ha ha ha. Sa det blir nog inga bilder.. :(
Micke kanske kan hjalpa mig senare..

Sitter vid datorn pa hotellet,sa vi kan ladda vara mobiler. :)

Micke ar pa konferans och jag ska roa mig sjalv, vadret var inte tipp topp idag,men det kan ju bl,dock blaser det mkt....

Var pa en middag/show igar ,som var for mickes jobb,var trevligt. God mat och mkt mat. Jag var super trott,sa somnade kl 21 (igen) och vaknade nu kl 7. Somnade fore micke,har aldrig hant. Ha ha ha...


A-K hotellet heter: Fiesta Americana Condesa Cancun All inclusive. Sa kolla pa bilder pa internet.

Vi har varsin stoooor sang, det fanns inget annat nar M bokade,,men det gar bra, jag gillar att ha en stor sang for
mig sjalv. :)


Pa torsdag tankte vi aka och shoppa, kollade innan jag for sa dom hade Tiffanys, sa dit ska vi aka. :)
dom har massa andra fina affarer oxa. :)



Ska ga ner till havet nu och lasa en stund och sen kanske ta mig ett dopp...




Puss och Kram pa er alla..

Vi kommer ju hem den 6:e dec...  I fall ni saknar oss ;)




Love you /Suzy och Micke.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hittade ni något fint att shoppa? :-)

2011-11-29 @ 09:02:56
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Hollo

Hur går det med boken? är den bra?

2011-11-29 @ 14:02:49
Postat av: Hollo

Hur går det med boken? är den bra?

2011-11-29 @ 14:03:15

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0