Rummet

Sitter på hotell rummet nu,väntar på att Micke ska komma tillbaka från konferensen. Sen ska vi på beachparty med dom andra från konferansen.
Idag var det ingen sol direkt,men varmt ändå,blåste lite,men inget man stördes av.
Hoppas på bättre väder i morgon!
Vi mår bra,Micke e lite förkyld,men annars ok. Jag njuter av att bara stressa ner och surrar med andra människor,träffade 2 jätte trevliga kvinnor från Minnesota idag,dom hade släkt i Stockholm tydligen.. Dom hade lämnat barn och man hemma och åkt på tjej semester. :)
Jag somnade idag i solstolen,fast jag sovit 9 timmar i natt..
Vi längtar nu lite efter svensk mat,älgkött med gräddsås och potatis.. Mums!!
Nu ska jag hoppa i in duschen och sen göra mig klar..
Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0