Ska vi bli ihop?

Har nyss atit frukost,sa nu ar jag matt.. Nar jag ska ta flingor,sa ska man satta skalen under ett ror,jag satter skalen utanfor roret,sa alla flingor,aker ner pa bordet.. ha ha ha ha..Typisk Sussi grej...


Ska bege mig till poolen snart...



Igar nar jag ligger pa stranden sjalv,kommer det en kille fran polen och fragar om vi ska bli ihop,ha ha ha...
Han sa att han sett mig har i nagra dagar,och tyckte jag var vacker. Ha ha ha,jag holl pa att do av skratt..
Men det var ju smickrande.. ha ha ha.. (Micke skrattade nar jag berattade)



Idag ska jag roa mig sjalv oxa,micke e pa konferans.. Det gick jatte bra for honom att presentera presentationen,sa det var skoj. Igar var vi pa gala middag,och sag Michael Jacksson show,otroligt bra dansare..  :)


Nu ska jag svida om till bikini och lagga mig och jobba pa solbrannan...
Igar nar jag sak ga till pollen,kommer det en kille och bar pa en Leguan, USCH,jag tycker dom ar svin ackliga.. Mitt hjarta stannade dar ett tag.. ha ha ha...

Pa torsdag tror jag (Beror pa vadret,blir det shopping... :) :) :)

Hollo: Boken ar jatte bra... Men du far inte lana den,just darfor,ha ha ha ha... (Skoja bara)

Vi har ingen kamera med oss,men forsoker ta bilder med mobilen.



Puss och Kram/Suzy och Micke.



Har ni inget skvaller hemifran???
;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så går det när ni packade i sista minuten, ingen kamera. Typiskt dig Busan.

2011-11-30 @ 08:23:39
Postat av: Åsa

ojoj ingen kamera.. du är ju i Mexico massor o ta kort på.. :) hoppas jag får se någon strandbild iaf.. hihi..

ha de så skönt o sola lite för mig :) kram

2011-11-30 @ 09:10:38
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: A-K

Jag hoppas du viftade bort den där strandormen, han ska inte komma här och tro...!

Men det är klart att du blev smickrad, såklart och du är ju vacker så det är ju rätt men sen kan han dra dit pepparn växer.

Nej tyvärr det finns inget skvaller här hemifrån, Linus har sovit med sin hockeyhjälm på

2011-11-30 @ 19:39:30

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0