Vi

Äger ingen kamera. Våran e trasig/jävligt dålig...
Självklart hade jag annars packat ner den,jag e ju inte helt blåst..


Träffade ett jätte trevligt par igår på Beach partyt,så jag tänkte hänga med tjejen idag,medans killarna är på konferansen.
Hoppas på mer sol idag!!

Vill köpa en sombrero,men har inte hittat nån jag direkt gillade. Kanske på torsdag när vi ska shoppa. :)

Jag tror det blir hederlig svensk frukost idag: yoghurt,rostat bröd och en kopp te.. Btw,teet smakar apa,fy fan. Men orkade inte ta med eget..

Nu ska vi snart stiga upp.


Puss och Kram/Suzy och Micke.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh visst är det lyxigt o kunna välja o vraka bland all frukost utan att behöva göra/köpa allt själv :-) När ni kommer hem, då åker jag så vi kanske ses på arlanda ;-)

2011-11-30 @ 18:43:08
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Anonym

Tet brukar smaka illa, typ yellow label, det borde förbjudas.



och jo du gullet hade kunna glömma kameran, du hade rätt så mkt stress i livet innan resan.



Längta inte hem, det är super mörkt, regnigt, kallt och trist.

Blir det några gymbesök? jag har inte lust att träna nu när du är borta.



Kram/ Hollo

2011-12-01 @ 09:31:43

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0