Lördag-Söndag...

Vi kom hem kl 4. Festen igår (Lördag) var super bra..
Maten var tyvärr inte så bra,men sällskapet och vinet,var jävligt bra.. ha ha ha..
Vi for till en kompis till mig,som även är ihop med en på mickes jobb,och tog oss ett vinglas eller 3 före middagen kl 18, som var på Fiskekyrkan,sen åt vi och drack och dansade i massor (Dom hade live band), sen drog vi ett gäng ut på Olivers.. Där dansade vi tills dom stängde. :)
Söndag idag,vaknade tidigt (Vid 6-7), kändes som att hela världen snurrade,ha ha ha,men sen steg vi upp åt frukost och sen satte vi igång att stor städa,så nu e det rent och snyggt.
Sen kom min kompis och hennes familj förbi på en fika,och vi surrade ,osv.
Sen handla och laga middag... Har även nu äntligen sett DH. :)
Nu har jag tagit bort mitt svarta nagellack,så jag inte glömmer bort det tills i morgon ,när jag ska ut på Praktik. (Äldreboende), så ska vara där i 2 veckor.. Blir spännande..
Mkt pusslande med praktik-tider och jobb och träning och plugg... Alltså kommer jag att köra i 120 i 2 veckor nu..
Nu ska jag gå i duschen och sen plugga lite och sen sängen,för en omgång Wordfeud. :)
Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0