Bloggade

Från mobilen,men det kommer inte upp nån bild...
Hur funkar det????    Hm...
Har haft besök av en kompis,suttit och surrat och ätit lite Mango Sorbe. :)


Har skola i morgon hela dagen,och sen möte på jobbet.. Full späckad dag.
Får tyvärr hoppa över första timmarna i skolan,klantade mig rejällt idag.. Men men,kanske den finns kvar ändå.
Ska se i morgon bitti om jag kan fixa det.
*Håll tummarna*. Får berätta sen,om jag fixade det,vad det var..



Nu blir det lite tv,och sen sängen..
Älskling är ju i Sthlm,så jag får ha Akilles som sällskap..
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Jag brukade också blogga från mobilen när jag bade blogg.se men det kom alltid upp bild och ingen text istället :P

Hoppas din jobbhelg gick lika bra som min! Kram

2011-09-28 @ 12:19:55
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Maria

Hej hur har din dag vart ?

Kolla in min blogg där hittar du en massa mode, citat

och mycket mer.



p.s jag gör gärna blogglovin byten säg bara till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

Inget fusk nu för fan!;) Love Maria

2011-09-29 @ 17:13:45
URL: http://xmariax.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0