Fredags mys.

Med mig själv.. Ha ha ha...
Jag åker till älskling i morgon bitti,så kan jag plugga och städa/tvätta idag.
Fick just en bild av honom,där det stod: Tur vi har Ak när det är lite dåligt med älg.
Var en bild på Akilles och en HARE.... Jippiee..
Duktig vovve vi har.. :)





Förra inlägget gav viss fundering.. ;)  Fotot kom till så att jag satte min laptop i knäet,och drog upp täcket och tryckte på fotoknappen på datorn och blundade... Hi hi hi..
Nu ska jag svida om till träningskläder och gå på en PW. Ska sätta på nån bra tempo låt,så går jag ännu fortare.. :)







Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hihi det är fullt tillåtet att ta arrangerade bilder till bloggen ;)

Ja då är det dags att köpa lite kräftor, är ju så gott :D

2011-09-16 @ 15:12:30
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0