Pluggat

Har jag gjort en stund.. Har inte alls samma plugg anda som första terminen,men den kommer nog.
I morgon bitti ska den infinna sig,för då kör vi hårt kl 9..  (Grupparbete)
Har plockat undan och fixat in mina kläder i garderoben,som ligger överallt.. ha ha ha.. Jag är hopplös med mina kläder..
Ska handla idag,kändes jobbigt,men ett måste.
Tänkte göra paj nån dag. Köttfärspaj tror jag det blir :)

Ska kolla om jag hittar nån film som vi kan se ikväll...
Eller vi kommer ju att se på Idol,ikväll börjar det..  :)








Puss ocH Kram!!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Bra att du tipsa om idol, hade glömt bort det ;-) .

Kan ta och tipsa dig om du gör köttfärspaj så är tacopaj

Jätte gott med tacosås, taco chips till och tortilla dressing = mums :-) . Kram

2011-09-04 @ 16:00:03
URL: http://viicko.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Får du möjlighet så måste du gå på chokladfestivalen, det är nästan så mycket att man knappt vill se choklad mer sen :P

Synd att ni inte blev så många men kul iaf ju!

Kram

2011-09-05 @ 10:50:31
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0