Regn!

Oj vad det började regna när vi var ute med Akilles. Men vi skyndade oss hem och satte oss i bilen direkt och åkte och övningskörde. :)
Gick bättre än på körskolan igår.  Ha ha ha..
Nu har vi kokat oss en kopp te,och ska se lite tv,och sen lägga oss och läsa,eller lyssna på Karlavagn. :)


Känns som att det är mkt i livet nu som händer,det är massa massa plugg,både skolan och körkortet.
Nu får jag ångra att jag inte tog det tidigare,men så är det när man är Jävligt slö som jag då ofta är/var. :(

Nu är det ju så mysigt när man får tända massa ljus,fast jag ändå gör det året om,sommar som höst,och vinter.
ha ha ha..
Är som sugen att åka till Ikea och köpa massa ljus och lite annat som vi behöver (Enligt mig)
Ha ha ha..
Ska plugga hemma och köra på körskolan och handla i morgon.. Fullt schema...

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0