Söndag.

Helgen går så fort när man jobbar...
Lördag tog jag bussen till jobbet.. Kom dit och höll på att frysa ihjäl,tog för lite kläder på mig,tur så kunde jag bara skicka ett sms till en kompis,och fick låna en tröja :)   *Tack*


Söndag,(idag),hade väldigt tur att jag skickade ett sms,till min klass kompis och frågade om hon inte skulle ut med bilen i morse, och det skulle hon ju,så jag fick skjuts till jobbet.. Så slapp jag cykla och frysa. :)
Tänkte jag skulle köpa en blombukett,för all skjuts.  :)
(Det är samma person som brukar hämta mig till skolan ibland,såå snäll)




Vi har sett på tv nu ikväll,och tagit det lungt..
Älskling ska till Sthlm på tisdag,men kommer hem sent på Onsdag redan.
Men då åker han nog och jagar på torsdag eller fredag..
Jag ska ut på lördag,blir super kul.. Laddad som fan redan.. hi hi hi..
Var som sugen på ett nytt mobil skal till min iphöne..  ;) (Ska kolla på nätet)
Ska på Gina och kolla nån dag,såg nån tröja jag ville ha på nätet,så hoppas den finns i butiken också.
Annars är det: Skola,plugga och jobb möte och jobb till veckan ,så det är FULL RULLE.
Man hinner inte hälsa på folk,ens.
Nu ska jag lyssna på Karlavagn och sova..
Älskling somnade på 1 sek.. (Inte så konstigt,han gick ju upp kl 5)
Puss och Kram!!







Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0