Tjoho

Bilden kom upp :) Det tog bara ett tag... hi hi hi..
(Akilles var super sugen på älgkött),hahaha
Idag har det varit full späckat..  Klockan ringde halv 8,men jag var sååå trött,så jag somnade om till 8, sen klädde jag på mig och gick ut med Ak, sen hem och tvätta håret,klä på mig och smink sist..
Sen springa till bussen.  For till stan,och gick förbi en kompis snabbt på hennes jobb och sa hej.
Överraskad blev hon..  ;)
Sen gick jag till det stället jag helt missade igår, (Jag får berätta om det sen,vill gärna lägga upp en bild),men det blev super lyckat.  :)
Im so happy.
Sen snabbt till skolan,missade ju första timmarna.. Men sen har jag varit där hela dagen, sen efter skolan till jobbet på möte. Sen hem och ge Ak middag och ut med honom.. OCH nu sitter jag i soffan och dricker te och bloggar...
Älskling kommer ju hem från Sthlm ikväll... Det är kvälls öppet istan,hade velat gå,men orkar inte och vill inte lämna Ak heller ensam..
Tänkte plugga lite nu ikväll,men jag orkar inte helt enkelt,så får ta nya tag i morgon på morgonen.
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja jag blev glatt överraskad :)

2011-09-29 @ 08:51:37
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0