Man

Ska ju inte klaga,men vad det är galet varmt.. ha ha ha... Värme känsligare när man är GRAVID :)
Idag har jag hängt i pappas stuga,solat och ätit mat,var trevligt..
Nu ligger vi (Eller jag) i soffan och Akilles på golvet nedanför,och pustar ut,efter våran promenad.
I morgon blir det stan och leta bh,mina boobs trillar ut ur den jag har nu. ha ha ,inte så snyggt...
Ser ut som 4 tuttar i stället för 2...
Så hoppas verkligen jag hittar nån/några...
Jag längtar riktigt mycke efter Micke nu.. Kändes så ensamt nu...  ;(
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis!!! :-D När är det dags?

2012-08-18 @ 09:48:38
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Emma - Mamma till Alwin & Alma ♥

De får vi säkert och jag tror de har löst sig med bil snart :)



Grattis till graviditeten!!



Kram!

2012-08-19 @ 20:29:58
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0