Hemma.

Borta bra men hemma bäst.
Nu är vi hemma..
Känns skönt ,har speciellt längtat efter min egna säng.


Vi e fortfarande snoriga,känner av bihålorna jag. :(


Är lite annat nu när man far bort ,när man har barn.. ;-)

Har ätit massor med julmat,men kan räkna alla godisar jag ätit på 1 hand. Så inte mer än 5 st har jag ätit denna jul..


Man bör ju inte äta choklad när man ammar,eftersom bebisen kan få magknip av det (har jag hört) ,så inte en endaste chokladbit har jag ätit.
(Vad jag minns i alla fall)..
Jag som älskar choklad ..


Tänkte se filmen baserad på Camilla läckbergs böcker på 1:an kl 21.
Kanske blir en skål med popcorn.
Har tänt lite ljus i lägenheten ...
Jag älskar ju ljus,kan köpa hur mkt ljus som helst..


Nu en kopp te.



Puss & Kram!!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0