-26

Nu visade tempen -26 grader...
Och det är äckligt kallt i lägenheten oxå,så det gör det inte bättre..
Men vi värmer varandra ;)
I morgon är det fredag,vad veckorna går fort,helt otroligt...
Micke ska på nån avskedsfest för en på hans jobb i morgon,och jag kommer säkert vara så trött,så jag somnar väl i soffan kl 20,00.. ha ha ha ha...
Tog ingen powernap när jag kom hem,så har lagt mig nu istället,så ska strax sova.. :)
Upp tidigt i morgon med.. Sen lördag och söndag,då får jag sova... :)
Måste göra massa mat i helgen,så vi har i veckan,så slipper man laga sååå mkt mat..
Ska handla i helgen oxå :)
Ska till stan på lördag och se om jag hittar ett par till jeans.
Nu sova.. Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men fy vad kallt ni har det. Här är det -9, nästan sommarvärme ju ;-)

2012-02-03 @ 09:11:18
URL: http://Www.sweeti.se
Postat av: Ida

Det är svårt att kommentera i din blogg :-( rutan där man ska skriva kommer inte fram.



Hoppas ni får det lite varmare där uppe snart! Jag längtar också till våren nu. Skönt att kunna vara ute utan att frysa ihjäl.

2012-02-09 @ 11:14:25
URL: http://Www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0