Började

Dagen började med att jag och prinsen försov oss.. Eller vi vaknade lite väl sent,skulle med bussen till bvc..
Stressade och gjorde mig själv klar,medans prinsen sov. Sen väckte jag honom,klädde honom och gav mat..
Sen på med ytterkläder och ner till vagnen,och gå till bussen..

Första buss resan kändes pirrigt,hur det skulle gå med vagnen och allt..
Men det gick toppen..
Prinsen somnade i vagnen :-)


På bvc gick det bra,han hade gått upp.
Sen gick jag på stan,i väntan på bussen hem.. Köpte 1 julklapp..



Sen hem och där sov han typ 2 timmar,så jag hann äta en macka.
Micke har varit och jagat i morse,så när han kom hem åt vi middag :-)
Stuvade makaroner och korv..

Sen har vi bara myst på i soffan,sett tv och surrat..


Nu har vi sett På Spåret och lilleman sover här bredvid oss..



Ska snart ta Kvällsfika och själv bege mig till sängen..



Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Carin

Å så mysigt ni har det kram!

2012-12-01 @ 00:19:22

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0