Matning

Tänkte precis lägga mig,men vet att prinsen kommer vakna snart,han har sovit nu i ca 2 1/2 timme,så det är
mat klockan som ringer snart..
Så ingen idé att lägga sig då.


Ska nog se lite tv medans. :-)
Slipper jag väcka Micke ifall prinsen inte är nöjd direkt.. Micke var galet trött idag stackarn,så han får sova i natt,annars brukar han ta blöjorna på natten,men nu har jag inte hjärta att väcka honom.



Det är svårt det här med namn.
Man har ju 3 månader på sig att bestämma sig.


Måste kolla på nätet i morgon eller till veckan på nå julklappar,men tror jag vet vad jag ska köpa till dom flesta redan.




Men var är snön,det är ju såååå trist väder och mörkt & hemskt. :-(



Nä,nu mata lilleman,sen sova!!




Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0