Vaselin

Nu blir det ett lager Vaselin,och radio
Sen invänta John Blund :-)

Micke somnade kl 20;00,skönt för honom,som stigit upp tidigt alla dagar + idag extra tidigt eftersom han for & jagade (05:00).

Jag vaknade ju själv kl 4,och kunde inte somna om förrän vid 8,och då sov jag 3 timmar.


Lördag (idag),får vi se vad vi hittar på. Jag fick tvätt tid direkt jag gick till tvättis,så tvätten hänger på tork nu :-)
Skönt att ha gjort bort det...
Då är det städandet kvar.



Måste på stan och köpa Glögg te och kolla på en liiiite mindre varm vinterjacka, har bara Canada G,och den är super Duper varm!!
Har fått tips om en på Vila ,så ska kolla där. :-)

Tror jag gör plankstek till middag idag (lördag). :-)



Nä,nu vaselin och radio.

Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0