1 okt.

Vad tiden går fort.. 1 okt redan..

Idag har jag inte gjort alls mkt,somnade på soffan efter lunch,så sovit nån timme.
Nu ska jag ut med akilles och kanske få se om jag möter upp Micke på vägen nånstans. Vi brukar promenera till hans jobb och sen gå hem,lagomt långt för mig att gå just nu.


Händerna och fötterna e värst just nu,får som brännande känsla i dom (man har ju 50% extra blod i kroppen) så det e varmt och svullet..

Bebis trycker extra mkt idag på höger sida (revbenen) ,så har liiiite svårt att hitta en skön sittställning ..


Nu ska jag göra mig klar för promenad och sen åka till heden en sväng ,och sen ska vi på middag hos ett annat par :-)



Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0