Ligger

På soffan och tar igen mig lite.
Har tvättat upp barnkläder,som vi tagit från byn. Sen satt in kläder och saker i skötbordet. Rensat i våra saker i badrummet och satt in det i en låda.
Tvättat våra kläder och parat ihop sockorna (vilket jag hatar att göra),sååååå tråkigt...

Diskat & plockat bort efter lunchen tidigare,och varit ut med akilles
(som strejkade redan nere i dörren)...

Nu e jag slut,men jag måste till tvättis en sista gång (hoppas jag),håller på att torka sängkläder .. Tar sååå länge..


Micke e på nått med jobbet,sen ska dom äta middag och se hockey på
coop-arena, så jag får äta ensam..
Eller Akilles sitter ju och glor på mig,men ändå...
Får se vad jag äter.



Nu tvättis...



Puss k& Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0