BVC

I morse tog vi bilen och styrde mot stan och for till BVC,vägning,mätning och 5 månaders vaccinet.. 
Åh vad prinsen grät,men det gick över ganska snabbt.. Snabbare än förra gången.. 
Nu ikväll är han lite gnällig ,men det hör väl till kanske.. 
 
Gick till Scorett och lämnade in mina vinterskor,som gick sönder i dragkedjan och i på nått annat ställe.. 
Så får vänta och se när jag får tillbaka dom. Fast inte så att jag behöver dom nu ändå.
Är bara less på snön som är nu,så det får gärna försvinna och bli torrt ute.. 
Och när man går ut med Akilles ska vi inte prata om hur mkt skit det kommer in i huset och hur skitig han blir,får duscha av honom då och då efter promenaderna... Så för mig,får det gärna bli torrt ute. 
 
Var ju så ruggigt väder idag,så har gjort en brasa och koka ett kopp te.. 
Men nu lyser solen pyttelite. 
 
 
 
Skypade med älskling tidigare,åhhhh mitt hjärta går sönder av längtan snart..
Det känns som att han varit borta flera månader.
Det ska bli såååå skönt när han kommer hem,så vi är hela familjen igen..
 
 
 
 
 
 
Puss & Kram!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Leptin

Tackar :) besök mig gärna igen :)

2013-04-18 @ 12:43:35
URL: http://inreda.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0