Fredag.

Idag har vi varit på storheden,köpt
ute möbler till altanen uppe. Handlat mat och så har jag köpt ett litet växthus.
Får vi se hur det går med det. Ha ha ha.

Micke går ju på natten i kväll,så han sover nu. Benjamin sover och akilles sover,så det är extra tyst just nu. Har passat på att måla naglarna och dricker en kopp te.


I morgon är det full rulle,först stan på morgonen,sen får vi besök. Så hoppas på vackert väder så vi kan vara ute lite. Sen på eftermiddagen,ska jag på
baby shower,så det blir spännande. Ser jag framemot. Så det är fullt schema.

Söndag middag med vänner..
Och bygga ihop mitt växthus. :-)


Tänkte köpa nytt te i morgon,ska även köpa 3 presenter och kolla på nå byxor till mig..
Har satt barnvagnen i bilen klart,så slipper jag börja med det i morgon.




Puss & Kram!!




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0