Hemma

Kom hem i förrgår,borta bra men hemma bäst. 
Jag har verkligen längtat efter min säng. 


Jag hade min första prövning som bilförare när jag for hem,dåligt väder ena lampan var trasig & mörkt. 
Körde extremt sakta. 
Jag kommer hellre hem,än att inte alls komma hem. Så om nån har bråttom får dom väl köra om. 

Har tvättat ,varit på Barnens land ,handlat lite mat och sen donat på här hemma. 
Jag är lite rädd att köra/åka när det är så halt på vägen & det är såååå spårigt. 
For ut med bilen när jag var ensam,och den bara gled i sidled,så jag vände & for hem. 


Nu sitter jag i soffan med en kopp te :-) 



Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Hollo

Hittade du något spännande på barnensland?
Vad fick lilla prinsen av tomten?

2013-12-29 @ 22:02:07
URL: http://veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0