Hallå.

Men dra åt skogen vad hår man tappar när man ammar /varit gravid, OMG!!!
Trodde inte det fanns i världshistorien att släppa så mkt..
Jag har aldrig haft några större problem med mitt hår,men nu är det hår avfall,
(vilket kommer att sluta som tur är)
,tovor som fan,osv.
Aldrig haft så "dåligt" hår i hela mitt liv.
:(


Micke är på väg snart till jobbet.
Benjamin ligger i sängen,Akilles ligger och sover,& jag ser på tv i morgonrocken. :-)
Ska bege mig till sängen efter Micke gått..



Puss & Kram!!



Kommentarer
Postat av: Tess

Mira är snart frisk å Nova är frisk!

Ja du får höra av dig :-). Kram

2013-02-19 @ 11:03:15
URL: http://tessanstromback.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0