Mello

Sitter och ser på Mello och äter Salta Skruvar :-)

På förmiddagen har vi,eller micke har fixat med nå högtalare ,sen var Micke till jobbet en sväng. Sen åt vi lunch
(sushi sen igår),och sen for han till jobbet igen.
Han slutar om 45 min :-)

Jag & Benjamin tog bilen och styrde den till C med familj ,så där har vi hängt nu i kväll,fick mig middag oxå.
*tack snälla*

Akilles har fått en ny bädd/puff han är inte nöjd alls.. Ha ha ha,stackarn..



Fick tyvärr ett mindre roligt samtal idag,men jag håller tummarna att det ska bli bra och skickar många många kramar till er alla. :-)



Nu ska jag göra smörgås och en kopp te.



Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0